Meio&Mensagem
Publicidade

Wave Festival

Adiado para 2022

Outdoor / Prata

Título: Car VS Jeep
Agência: Leo Burnett Tailor Made
Anunciante: Jeep

Diretor de criação: Marcelo Reis, Pedro Utzeri, Vinicius Stanzione, Alessandro Bernardo.

Redator:: Renato Ramalho

Atendimento: Denise Millan, Rafael Oliveira, Marcelo Martirani, Anelise Reis, Mariana Bedeschi, Nathan Simeão, Thais Mantovani

Outros créditos: Art-Buyer: Mauro Moura / Mídia: Fernando Sales, Andrea Hirata, Leonardo Gomes, Marcelo Iwakiri, Paula Ricarte, Rennan Aurieni, Thiago Perozzi / Planejamento: Tiago Lara, Monica Torres

Tradução da sinopse para o inglês: We created a campaign to visually and directly convey the difference between a Jeep and ordinary cars. With minimalist illustrations, the ads compare places where a Jeep can go with places where an ordinary car can go. People could quickly see, without the use of many words, the difference in owning a Jeep. Using as a starting point the Jeep logo, the illustrations were created to perfectly set the logo into the places where only a Jeep can go, like the montain range and alps.

Produtor gráfico: Ricardo Sotelo

Diretor de Arte: Ricardo Alonso

Patrocínio

Realização