Meio&Mensagem
Publicidade

Wave Festival

Adiado para 2022

Cyber / Bronze

Título: Google Mobile Arcade
Agência: R/GA MEDIA GROUP
Anunciante: Google Brasil Internet LTDA.

Diretor de criação: Carlos Fonseca, Saulo Rodrigues

Produtor da agência: Rafael Messias, Caroline Bonani, Stella Violla

Redator:: Tom Vouga, André Atássio

Atendimento: Ana Hasegawa, Marília Grespan

Produtora de som: Shuffle Áudio

Outros créditos: VP, Managing Director: Fabiano Coura; VP Tecnologia & Produção: Edson Sueyoshi; Planejamento: Márcia Aguirre, Karina Corchs, Bruno Delfino; UX: Thiago Franco, Julian Gonçalves, Rodrigo Guanaes, Xavier Gallego; Motion Design: Andrea Senise, Tiago Souza

Sinopse: Challenge: In Brazil, C-levels don’t seem to understand how a bad mobile experience can impact their business. Which affects Google ability to grow its mobile business. Solution: Four data-driven games based on their brand mobile sites to give them instant feedback on their customer experience and its effect on business. Results: Immediate increase of 55% in intention to invest more in mobile among the C-level participants clients.

Designer: André Rezende

Diretor de Arte: Ilan Orengel, Vicente Silva

Patrocínio

Realização