Branded Content & Entertainment / Bronze
Título: The Grand Finale
Categoria: C01.Sports
Agência: Publicis
Anunciante: Cervejaria Kaiser
Sinopse: Heineken wanted to prove that watching a UEFA Champions League match is as dramatic as seeing a great movie, so we assembled an orchestra to play live during the final in a 2500 people event, exactly as it used to be in the silent film era. For each game play, a different soundtrack was improvised by 35 musicians in real-time, from corner kicks to substitutions.
Sinopse em inglês: –
URL: https://www.believeinreal.net/the-grand-finale-general
Informações adicionais: –
Informações adicionais em inglês: –
Spray Filmes: Film Production Company
Vocoder: Music and Sound Production Company
Vice Presidente de Criação: Bruno Bertelli – Global CCO
Diretor de criação: Domenico Massareto, Henrique Mattos, Paulo Aguiar
Redator: Arturo Marenda, Giovani Baggio, Samuel Normando
Diretor de arte: Diogo Dutra, Fernando Drudi, Leonardo Rotundo
Diretor de operações: Tato Bono – Head of Production, Daniela Andrade – Head of Production and Branded Content
Gerente de Operações: Cayan Lobo – TVC Manager
Produtor executivo: Daniela Toda – TVC Producer, Nana Bittencourt – TVC Producer
Diretor de atendimento: Danilo Ken, Renata Colombo
Atendimento: Renata Principe, Daniel Batista, Marina Roge, Danielle Salomão
Diretor de marketing: Vanessa Brandão
Gerente de marketing: Guilherme Retz
Coordenador de Marketing: Gabrielah Cordeiro
Diretor de Planejamento: Alexandra Varassin – Head of Planning
Patrocínio