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Wave Festival

Brand Experience & Activation / Bronze

Título: The Grand Finale
Categoria: D01. Live Brand Experience or Activation
Agência: Publicis
Anunciante: Cervejaria Kaiser

Sinopse: Heineken wanted to prove that watching a UEFA Champions League match is as dramatic as seeing a great movie, so we assembled an orchestra to play live during the final in a 2500 people event, exactly as it used to be in the silent film era. For each game play, a different soundtrack was improvised by 35 musicians in real-time, from corner kicks to substitutions.

Sinopse em inglês:

URL: https://www.believeinreal.net/the-grand-finale-general

Informações adicionais:

Informações adicionais em inglês:

Film Production Company: Spray Filmes

Music and Sound Production Company: Vocoder

Vice Presidente de Criação: Bruno Bertelli – Global CCO

Diretor de criação: Domenico Massareto, Henrique Mattos, Paulo Aguiar

Redator: Arturo Marenda, Giovani Baggio, Samuel Normando

Diretor de arte: Diogo Dutra, Fernando Drudi, Leonardo Rotundo

Diretor de operações: Tato Bono – Head of Production, Daniela Andrade – Head of Production and Branded Content

Gerente de Operações: Cayan Lobo – TVC Manager

Produtor executivo: Daniela Toda – TVC Producer, Nana Bittencourt – TVC Producer

Diretor de atendimento: Danilo Ken, Renata Colombo

Atendimento: Renata Principe, Daniel Batista, Marina Roge, Danielle Salomão

Diretor de marketing: Vanessa Brandão

Gerente de marketing: Guilherme Retz

Coordenador de Marketing: Gabrielah Cordeiro

Diretor de Planejamento: Alexandra Varassin – Head of Planning

Patrocínio

Realização