Publicidade

Wave Festival

27 A 29 DE MAIO DE 2019 | GRAND HYATT, RIO DE JANEIRO - RJ

Film Craft / Ouro

Título: Watermopylaegrad
Agência: Africa
Anunciante: Mitsubishi Motors do Brasil

Diretor de criação: Sergio Gordilho/ Alexandre “Nego Lee” Popoviski / Paulo Junger

Produtor da agência: Rodrigo Ferrari / Patrícia Melito / Mariana Hermeto

Redator:: Raphael Quatrocci / Guilherme Aché

Atendimento: Celina Esteves / Carolina Barretto / Carolina Pires

Produtora de som: Big Foote Music

Outros créditos: CCO: Sergio Gordilho
VP de Criação: Rafael Pitanguy / Eco Moliterno
Planejamento: Rodrigo Maroni / Marcia Neri / Aldo Pini / Vitor Amos / Fabiana Andreoli
Mídia: Luiz Fernando Vieira / Rodrigo Famelli / Rodrigo Rodrigues / Caio Lima
Direção de Arte: Marcelo Reginato
Produtor Executivo: Marcelo Altschuler
Atendimento produtora: Fernanda Gomes / Karina Bueno
Coordenação de produção: Carol Pessini
Montagem Edição: Rami D´Aguiar
Finalizador: Fabio Abreu
Coordenadora de pós: Virgini Fares
Pós Produção: Nash Production
Direção CG: Cirilo Ulisses Bonazzi
Produção/som: Chris Jordão e Equipe
Locução: Ithamar Lembo
Atendimento Produtora: Lu Fernandes

Sinopse: Named “Watermopylaegrad”, the film shows All New L200 Triton Sport’s victory over the biggest battles of all times: bigger than Waterloo, bigger than Thermopylae and bigger than Stalingrad. A film as grand as the All New L200 Triton Sportthe commercial alludes to the historical battles that not even with the greatest badasses in history were able to defeat the new pick-up. Mitsubishi Motors presents the 8th generation of its best seller: L200 Triton Sport. A brand new project called “Ultimate Sport Utility Truck” with high technology, comfort and all that makes it one of the best and more up-to-date pickups in Brazil.

Diretor de Arte: Edson Rosa / Gustavo Nardini

Produtora: Saigon

Diretor: Vellas

Diretor de Fotografia: Pierre Kerchove

Patrocínio

Apoio

Realização