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Wave Festival

Cyber / Shortlist

Título: DON’T JUDGE. JUST KISS.
Agência: F.biz
Anunciante: Unilever Brasil Ltda

Diretor de criação: Fabio Astolpho e Rodrigo Senra

Produtor da agência: Eduardo Paiva

Fotógrafo:: Mário Daloia

Redator:: Laura Azevedo

Atendimento: Gabriela Almeida e Mariana Corrales

Outros créditos: Tratamento: Marco Cezar | Lettering: Estudio Pum | RTVC: Iara Demartini e Daniela Freitas | Art buyer: Camila Serena e Amanda Costeski | Finalização: Marcelo Magdaleno | Motion: Wesley Martins e Emilio Correa | Conteúdo: Renata Longhi, Mariana Hasselmann, Clarisse Medeiros e Nathalia Souza | Mídia: Daniela Barbiere e Felipe Peres | Projetos: Cristina Samelli, Talita Hirahata, Amanda Pretini e Rafael Greiner

Sinopse: Social networks are rife with bigoted comments against sexual diversity. To help fight the hate, Closeup launched a campaign on International Kissing Day in defense of freedom of affection and all forms of love. We invited real couples who were victims of prejudice on the internet and painted them in many different colors. On their faces, a strong message against intolerance: “Don’t judge, just kiss”.
The campaign can be seen on the @closeupbrasilInstagram profile.

URL:: https://www.instagram.com/closeupbrasil

Diretor de Arte: Tarso Soares, Letícia Rodrigues e Marcello Costa

Patrocínio

Realização