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Wave Festival

Promo / Shortlist

Título: Wi-Fi Killer
Agência: R/GA MEDIA GROUP
Anunciante: TIM Celular S.A.

Diretor de criação: Carlos Fonseca, Saulo Rodrigues, Daniel Ottoni

Produtor da agência: Rafael Messias, Caroline Bonani

Redator:: Mauricio Bina, Thomás Lugris

Atendimento: Juliana Vilhena Nascimento, Fernanda Silvado

Produtora de som: Punch Audio

Outros créditos: VP, Diretor Geral: Fabiano Coura; VP de Tecnologia e Produção: Edson Sueyoshi; Producers: Breno Amorim, Luana Silveira; Planejamento: Marcia Aguirre, Arthur Calefe; Social: Bruna Brandão; Technology: Sandro Lourenço, Rodrigo Castilho

Sinopse: Brief: TIM beta is a pre-paid phone plan designed for the youth generation. We had to find an unusual and desirable way to promote the new TIM beta 20Gb data plan to 100.000 new costumers. Idea: To tap into the youth culture, we created the Wi-Fi Killer underground movement fueled by sim cards disguised as a “candy”. It was designed to be a secretive social object, to travel mouth to mouth and to spark curiosity. Results: The 3-month campaign ended in just one week. We got 220.000 addictive new customers and the search for the magic “candy” never stopped.

Designer: Leonardo Kary

Diretor de Arte: Érico Ferrari

Produtora: Paranoid Br

Patrocínio

Realização