Publicidade

Wave Festival

Film Craft / Prata

Título: A CASA DE PERMURARIA DO BRASIL
Agência: DPZ&T
Anunciante: NATURA COSMÉTICOS S.A

Diretor de criação: Rafael Urenha, Marcello Barcelos, Sergio Mugnaini, Denise Gallo

Produtor da agência: Ducha Lopes, Marina Fridman, Natalie Barragan, Carolina Obara, Ana Paula Ananias

Redator:: Marcello Barcelos, Denise Gallo, Heloisa Ribeiro, Alessandra Pereira, Kiko Ferreira, Simone Fonseca,

Atendimento: Elvio Tieppo, Patricia Vieira, Camila Prado, Alice Savioli, Mariana Cardoso, Carolina Povala

Produtora de som: ybmusic

Outros créditos: Aprovação Cliente: João Paulo Ferreira, Andrea Alvares, Denise Coutinho, Sabrina Xavier, Flavia Marchetto, Ana Carolina Soutello, Renato Winnig, Leonardo Vendrame, Beatriz Luna, Karina Guimarães ; Planejamento: Fernando Diniz, Carina Migliacio, Letticia Marcon, Caroline Schulz, Thalita Vitali, Rachel Lage ;Mídia: Paulo Ilha, Patricia Alves, Aga Porada, Bruno Felix, Bruno Almeida, Mariana Gomes, Gabriela Olsen, Nicole Negrigo, Leticia Reis ;Projetos & Bi: Marcos Yamamura, Guido Sarti, Felipe Oliveira, Marcelo Azevedo ;RTV: Ducha Lopes, Marina Fridman, Natalie Barragan, Carolina Obara, Ana Paula Ananias ; Direção segunda unidade: Guilherme Bohn ;Direção de Fotografia segunda unidade: André Dip ;Produção executiva: Alonso Sperb, Karina Amabile, Francesco Civita ;Coordenação de Produção: Gregory Bonfa, Nathalie Gautier
Equipe de coordenação: Karla Fernandes, Fabiana Baptista, Nathalia Trindade, Tatiana Sato e Lucas Pereira ;Assistentes de direção: Jan Moncza / Ana Bianco ;Montagem: Francisco Antunes
Coordenação de pós produção: Isabel Wallis, Tutu Mesquita ; Finalização: Felipe Britto; Pós Produção: Equipe Prodigo Films, Nash;Colour grading: Marla Colour Grading ;Colorista: Fernando Lui ;Maestro/criativo: Tom Zé e José Miguel Wisnik ;Atendimento: Paulo Calia

Sinopse: Natura owns the main brands of perfume in Brazil. It was necessary to come up with a cross positioning, one that would highlight it as an expert in creating perfumes and bring it back to being Top of Mind in its category. The insight was to explore the company’s properties, which until then were limitedly communicated – unique essential oils, in-house perfumer and the deep knowledge of brazilian nature and culture – to position it as the House of Perfumery of Brazil, which makes, in the alchemy of mixtures, the alchemy of Brazil. To launch the new positioning, the campaign « Brazil that thrills » intensifies the brand’s communication, portraying a 2.0 Brazil, original and overwhelming, which is present in nature, in art and in people. To lern more, visit : http://TheFragranceHouse.foryourappreciation.com/film

Diretor de Arte: Rafael Urenha, Marcelo Fubah, Giuliano Cesar, Alexandre Moura, Will Silva, Aline Duarte, Sergio Dimi, Yuri Goo

Produtora: Iconoclast

Diretor: Ian Ruschel

Diretor de Fotografia: Adolpho Veloso

Patrocínio

Realização